عملکرد اداره کل آموزش دانشگاه لرستان
به گزارش قاب خبر: امین طاهریگراوند، مهمترین اقدامات انجام شده برپایه مدیریت سبز، غیرحضوری و سیستمیشدن فرایندها و رویهها را توضیح داد: همه مراحل فرایند دانشآموختگی با قابلیت رصد توسط دانشجو تا آخرین مرحله.ایجاد کد استادی، مجوز تدریس و ایجاد سرترم برای مدرسین مدعو.فرایند کمیسیون موارد خاص از درخواست تا صدور رأی و مشاهده توسط دانشجو. اخذ دروس بین گروهی و بین دانشکدهای.مجوز اخذ همزمان دو درس از دروس گروه معارف با تأیید مدیر گروه معارف است.
وی ادامه داد: همچنین فرایند مهمانی از درخواست تا ثبت دروس.درخواست انصراف. درخواست آزمون جامع. فرایند استرداد شهریه.ابلاغ الکترونیکی برای اساتید راهنما و مشاور. لغو تعهد آموزش رایگان برای دانشآموختگان.ابلاغ الکترونیکی تصویب موضوع پایاننامه و رساله برای دانشجو. ایجاد گواهینامه موقت بین مقطعی کارشناسی (معادل) برای دکترای حرفهای.بخشی دیگر از اقدامات است.
گراوند عنوان کرد: همچنین درخواست فرصت مطالعاتی دانشجویان دکترا. تعهد محضری برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر.صدور صورتجلسه انصراف دانشجو (دانشکده).تهیه گزارش سیستمی ریز نمرات کلی دانشجویان مهمان دائم فارغالتحصیل جهت ارسال به دانشگاه مبدأ. تهیه گزارش سیستمی ریز نمرات ترمی دانشجویان مهمان موقت برای ارسال به دانشگاه مبدأ. اصلاح روند کارآموزی دانشجویان کارشناسی. اصلاح صورتجلسه سیستمی فارغ التحصیلی دانشجویان مهمان دائم.بازنگری، بهینهسازی و اصلاح فرایندهایی که قبلا سیستمی شده بودند از دیگر اقدامات است.
مدیر امور آموزشی دانشگاه لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به عملکرد در سایر حوزههای کاری، گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی برای کارشناسان گروهها و دانشکدهها. ساماندهی، ارایه منظم دروس و توزیع درایام هفته برای مقاطع تحصیلی و ورودیهای مختلف (جهت نظم در سرویسدهی نقلیه، خوابگاه و …) بازبینی و ایجاد تغییرات در تقویم آموزشی ( جابجایی زمان حذف و اضافه و موکول کردن آن پس از شروع کلاسها جهت آشنایی دانشجویان با دروس و مدرسین). ارسال پیامک برای: دانشجویان مشغول به تحصیل: اطلاعرسانی جهت تقویم آموزشی. اساتید: اطلاعرسانی جهت مهلت ثبت نمره. دانشآموختگان: اطلاع رسانی به همه دانشجویان فارغالتحصیل جهت راهاندازی کانون دانشآموختگان نمونه ای از اقدامات است.
وی افزود: همچنین پیگیری و مکاتبات با دانشکدهها جهت بهروزرسانی و استفاده از سرفصل های جدید. بررسی عملکرد کارشناسان حوزه آموزشی دانشکدهها و اهدای لوح سپاس به افراد برگزیده.ثبت دروس عملی در ساعات رسمی آموزش. تدوین دستورالعمل انتخاب استاد برترآموزشی.اجازه دسترسیهای بیشتر به دانشکدهها شامل ایجاد سرترم (به جز موارد خاص).ارائه دروس در حین ثبت نام.تغییر وضعیت دانشجو (فعال، راکد و …).درخواست تاییدیه تحصیلی.معرفی نامه مهمانی و … بخشی دیگر از اقدامات انجام شده است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰