تغییر اقلیم شهرستان ازنا در دستور کار

قاب خبر: مدیر عامل شرکت گاز لرستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ازنا از مشترکین خواست صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز را مطابق موازین و دستورات دین مبین اسلام و فرهنگ ملی با تاکید بر عدم اصراف ، جهت برخورداری همه مردم کشور از این نعمت الهی مورد توجه قرار دهند.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و تلاش شبانه روزی همکارانم در سطح استان خوشبختانه تاکنون هیچ موردی قطعی گاز نداشته ایم و از مردم عزیز استان خواهشمندیم با صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز همکاری نمایند تا سایر هموطنانمان در سطح کشور بخصوص در مناطق سردسیر بتوانند از این نعمت الهی بهرمند باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اصلاح تعرفه گاز مصرفی مطابق قانون مجلس شورای اسلامی و مصوبه هیات وزیران برای کل کشور و با لحاظ عدم افزایش قیمت برای مشترکین خوش مصرف که رعایت الگوی مصرف داشته اند .

گودرزی اظهار کرد: مشترکین نسبت به افزایش گازبها گلایه مندی هایی داشتند که نواحی بطور کامل بررسی و با توجه به سرمای کم سابقه امسال و برودت هوا و ماندگاری و به منظور مساعدت با آن دسته مشترکانی که بدلیل تغییرات جوی و ناخواسته افزایش مصرف داشته اند با دستور ریاست جمهوری برای زمستان امسال مصارف جدیدی مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: با لحاظ اقلیم های پنجگانه کشوری مشترکانی که مصرف متعارف داشته باشند شامل تخفیف ۷۰ درصدی می‌شوند و مشترکانی که قبض گاز خود را پرداخت نموده اند این تعدیل قیمت در قبوض بعدی لحاظ و عودت می‌شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه درخواست همشهریان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی با هدف تغییر اقلیم شهرستان ازنا از اقلیم ۲ کشوری به اقلیم ۱ از سازمان هواشناسی پیگیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مجموعه شرکت گاز هم اکنون همه روستاهای واجد شرایط شهرستان ازنا گاز دار می باشند و تلاش مجموعه همکاران بر این است تا کیفیت ارائه خدمات به مشترکین عزیز این منطقه از استان با بهبود مستمر ارتقا یابد.