مولدسازی برای افزایش ارزش افزوده املاک و دارایی های هلال احمر

قاب خبر: معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر گفت: لرستان استانی بسیار ممتاز و با ظرفیت و استعدادهای فراوان با مردمانی بسیار نجیب در همه حوزه ها و بخش هاست و ضرورت دارد به منظور ارتقاء جایگاه این استان توجه بیشتری به آن اعمال شود.

به گزارش قاب خبر: علی درویش پور بیان کرد: در حوزه هلال احمر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و ظرفیت های موجود، سعی می کنیم از نظر تجهیزات و امکانات، این استان را تقویت کنیم.

وی با اشاره به بازدید از میزان پیشرفت پروژه های هلال احمر در لرستان گفت: از پروژه های در دست احداث لرستان بازدید به عمل آمد و مباحث آنها دنبال شد و به دستور رئیس جمعیت هلال احمر بحث مولدسازی با جدیت برای افزایش ارزش افزوده املاک و دارایی های هلال احمر در دستور کار قرار دارد.

درویش پور تصریح کرد: به همین منظور در این جلسه در شهرستان‌های خرم‌آباد، الیگودرز و ازنا پروژه‌هایی مورد بازدید قرار گرفت.

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در این دیدارها با دستگاه های اجرایی از جمله علوم پزشکی موضوعات دوجانبه ای مطرح شد که در جلسه ای با حضور استاندار لرستان برای حل و فصل موضوعات و هماهنگی های بین بخشی دستگاهها در اردوگاه ازنا و پروژه های شهرستان الیگودرز جمع بندی و تعیین تکلیف خوبی انجام پذیرفت.