سامانه ۱۴۲۰ ، بزرگترین مرکز پاسخگویی کشور
به گزارش قاب خبر: محمد منصور عظیم زاده در گردهمایی مدیران و کارشناسان بخش های بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان لرستان با اشاره به سیاستهای تامین اجتماعی در توسعه ارتباطات الکترونیکی گفت : راه اندازی سامانه ۱۴۲۰ و توسعه و گسترش خدمات آن یکی از اقدامات اثرگذار ومحوری سازمان تامین اجتماعی بوده است و به دنبال آن هستیم تا در عرصه آموزش بیش از پیش پرسنل و فرهنگ سازی در بین مردم و شرکای اجتماعی برای بهره مندی از خدمات سازمان و تسهیل در برقراری ارتباطات دیجیتال با مردم باشیم.
وی افزود: روزانه در سامانه ۱۴۲۰ بیش از ۹ هزار تماس تلفنی پاسخ داده می شود و ۱۲ هزار مشاوره حضوری به مراجعین عرضه می شود.
عظیم زاده با اشاره به حجم خدمات این سامانه اضافه کرد : علاوه بر پاسخگویی تلفنی و حضوری زمینه برقراری ارتباط بین کارکنان و مردم به صورت مجازی و پاسخگویی به نیازهای بیمه ای و درمانی آنان فراهم شده است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰