از سوی معاونت فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان؛

۲۱ آبان آخرین مهلت بروزرسانی بانک اطلاعاتی اعضای خانه مطبوعات

قاب خبر: اطلاعیه درباره تاریخ برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان و بروز رسانی بانک اطلاعاتی اعضای خانه مطبوعات صادر شد.

به گزارش قاب خبر:  فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان درباره برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

به استحضار اهالی محترم رسانه استان لرستان می‌رساند، با توجه به پایان مأموریت دوره ۳ ساله اعضای فعلی خانه مطبوعات در ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱،  بنا بر پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، انتخابات خانه مطبوعات لرستان،در تاریخ ۲۸ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لذا افرادی که به دلیل نقص مدارک عضویتشان به حالت تعلیق درآمده می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۱ آبان ماه، مدارک و مستندات خود را شخصا به واحد مطبوعات و خبرگزاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تحویل دهند تا درخواست آنها در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

همچنین آن دسته از خبرنگاران فعال و اهالی محترم رسانه که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده‌اند نیز می‌توانند درخواست خود را به همراه مدارک لازم به واحد مطبوعات و خبرگزاری‌های استان ارائه نمایند تا عضویت این افراد نیز به عنوان عضو جدید مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است زمان پیش‌بینی شده جهت رسیدگی به اعتراضات پالایش خانه مطبوعات و به‌روزرسانی بانک اطلاعات این خانه، در نظر گرفته شده است و انتخابات در تاریخ مقرر انجام خواهد شد.