افزایش ۱۳ درصدی تردد در جاده های لرستان/ بیشترین تردد در محور بروجرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان از پنجم تا ۲۹ شهریور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش قاب خبر: مرتضی شیروانی بیان کرد: از آغاز سفرهای اربعین حسینی همزمان با پنجم شهریور ماه تا پایان روز بیست و نهم این ماه، تردد تعداد ۹ میلیون و ۱۸۹هزار و ۵۲ وسیله نقلیه در جاده‌های استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳درصد افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: ساعت اوج تردد در این ایام بین ۱۸ تا ۱۹ بوده است، متوسط تردد ساعتی نیز در این مدت ۲۷۵ وسیله نقلیه گزارش شد و بیشترین تردد به ترتیب سهم محور سه راهی چالانچولان – خرم آباد(بروجرد) با ۵۹۲ هزار و ۲۵۹ دستگاه وسیله نقلیه، خرم آباد – اندیمشک با ۴۵۶هزار و ۸۵۹ و و اندیمشک خرم آباد با ۴۴۳هزار و ۵۴۲ وسیله نقلیه است.

شیروانی تصریح کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین نیز به تعداد ۱۱۱هزار و ۷۲۷ دستگاه در محور سه راهی چالانچولان – خرم آباد(بروجرد) ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: سرعت متوسط در محورهای مجهز به سیستم های کنترل سرعت ۸۳.۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

وی افزود: محور پلدختر – خرم آباد محدوده شوراب بیشترین سرعت را به خود اختصاص داده است.