حمایت ستاد اجرایی لرستان از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو

قاب خبر: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان 'گفت: بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد در قالب طرح‌های جمعیتی خود از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو در قالب طرح لبخند مادری حمایت می‌کند.

به گزارش قاب خبر: مجید طائف تصریح کرد: خانواده‌های فرزندان آنان سه قلو یا بیشتر از سه فرزند؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه iranejavan.1542.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: زوج‌هایی که فرزندان آنان سه قلو یا بیشتر از سه فرزند است و در سال ۱۴۰۲ به دنیا آمده؛ می‌توانند با مراجعه به سامانه iranejavan.1542.ir ثبت‌نام نمایند و هدایایی به ارزش ۳۳ میلیون تومان؛ شامل بسته لبخند مادری، کارت هدیه مادر و تامین پوشک نوزادان به مدت شش‌ماه دریافت کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان افزود: تاکنون بیش از ۴۰۰ خانواده در سطح کشور و ۱۳ خانواده در استان، تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند و سایر هم استانی‌های که مشمول این طرح هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه iranejavan.1542.ir ثبت‌نام نمایند.

طائف با اشاره بر فعالیت‌های قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خاطرنشان کرد: به منظور کاهش بار مالی، تاکنون سه میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان خدمات متنوع به زوجین نابارور، بیماران صعب‌العلاج و خانوارهای سه فرزند به بالا در استان پرداخت شده است.