۵۲ طرح ورزشی لرستان در حال تکمیل

قاب خبر: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۵۲ طرح عمرانی ورزشی استان در حال اجراست که در صورت تکمیل آنها، ۲ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود.

۵۲ پروژه ورزشی در دستور کار

به گزارش قاب خبر: آرش قیاسیان بیان کرد: ۲۷ پروژه عمرانی و ورزشی به پروژه های استان اضافه شده و در مجموع اکنون ۵۲ پروژه با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ۲ سانتی متر به سرانه ورزشی لرستان در صورت تکمیل این پروژه ها اضافه می‌شود که در این راستا اجرا و اتمام طرح های ورزشگاه پنج هزار نفری بروجرد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و همچنین چندین ورزشگاه دیگر در اولویت است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: سال گذشته ۱۳ میزبانی و امسال تاکنون هفت میزبانی مسابقات رشته های مختلف ورزشی در استان برگزار شده است که بزرگترین میزبانی مربوط به هیات کاراته بود و یک ورزشکار استان نیز به تیم ملی معرفی شد.

پرداخت تسهیلات ازدواج

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به عملکرد در حوزه جوانان، افزود: در حوزه جوانان و در زمینه جذب اعتبارات ازدواج ۲۸ هزار نفر صاحب امتیاز تسهیلات شده اند که ۷ هزار نفر در صف انتظار قرار دارند.

وی گفت: با توجه به اینکه کنگره شهدا را در پیش رو داریم با همکاری روسای هیئت‌های ورزشی تاکنون ۳ هزار و ۷ برنامه شهرستانی ،لیگ و …در راستای فرهنگ شهادت و ایثار برگزار شده است.