کار گروه اقدام، ظرفیتی اساسی برای کمک به رونق تولیدو سرمایه‌گذاری

استاندار لرستان در اولین جلسه کارگروه اقدام ، گفت: کارگروه اقدام ، با همکاری دستگاه‌های نظارتی، حاکمیتی، حوزه قضا و سایر حوزه‌های تخصصی اجرایی ،در استان تشکیل شده است.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار تصریح کرد: امروز به ابتکار دستگاه‌های نظارتی و تیم مدیریتی استان، کارگروه اقدام بعد از مشورت و مذاکره بین دستگاه‌های نظارتی، حاکمیتی، حوزه قضا و سایر حوزه‌های تخصصی اجرایی ،تشکیل شده است.

وی افزود: این کار گروه به منظور بررسی مشکلات اقتصادی استان و رفع موانع احتمالی که ممکن است برای سرمایه‌گذاران به دلیل ناهماهنگی‌هایی که بعضا ممکن است بین دستگاه‌های مختلف وجود داشته باشد و یا برخی از پروژه‌های عمرانی که به دلایلی دچار توقف شده‌اند و یا انسداد حساب هایی که به جهت دعواهای حقوقی انجام شده و تاثیر خیلی زیادی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی بوجود می آورند، ایجاد شده است.

استاندار لرستان با استقبال از تشکیل این کارگروه گفت: با این ابتکار عمل در واقع از ظرفیت‌های حاکمیتی با توافقاتی که بناست دستگاه‌های مختلف از جمله تیم مدیریتی استانداری، معاونت‌های اقتصادی و عمرانی، دستگاه‌های نظارتی همچون اداره کل بازرسی، اداره کل اطلاعات، حوزه دادگستری و قضا با همراهی همه دستگاه‌ها و درخواست‌هایی که از طرف بخش خصوصی در اختیار دبیرخانه قرار خواهند گرفت، در جهت رفع مشکلات اقتصادی، افزایش اشتغال و بهبود معیشت مردم استفاده شود .

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: کار گروه اقدام ، ظرفیتی اساسی برای کمک به رونق تولید ،سرمایه‌گذاری بیشتر و پیش بردن پروژه‌های عمرانی است.

وی گفت: در این کارگروه لزوم همکاری و انسجام دستگاه های اجرایی ضروری است و در آن موانعی را که بروکراسی‌ها به وجود می‌آورند برطرف و در اسرع وقت از امکانات استان و ظرفیت سرمایه‌گذاران استفاده بیشتری خواهد شد.