پیشرفت ۶۰ درصدی شهربازی کیو/افتتاح در عید نوروز

شهردار خرم آباد گفت: شهربازی کیو در حال حاضر دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است و پیش بینی ها بر این است که تا عید نوروز به افتتاح برسد.

به گزارش قاب خبر: سعید فتوحی افزود: شهربازی کیو با حجم سرمایه گذاری ۲۹ میلیارد تومانی واگذار شده است که سرمایه گذار ۱۰ سال بهره‌برداری می‌کند.

وی ادامه داد: سالی ۷۵۰ میلیون تومان به شهرداری می‌دهد و شهرداری در ۱۰ سال ۱۹ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت. در حال حاضر دارای پیشرفت ۶۰ درصدی است و پیش بینی ها بر این است که تا عید نوروز به جز سه دستگاه مابقی موارد به بهره برداری برسد.

شهردار خرم آباد در بخش دیگری از صحبت هایش به تبدیل پارک شهر به پارک مشاهیر اشاره و اطهار کرد: یکی از برنامه های شهرداری تغییر پارک شهر به پارک مشاهیر است و برای اجرای این مهم ، ۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اختلاف بین ارتش و میراث فرهنگی در خصوص پادگان ۰۷، موجب شده است تا روند احداث پارک هفت هکتاری در این مجموعه به کندی پیش رود.

فتوحی عنوان کرد: پارک نسترن و پارک یاس در کنار کوره آجرپزی« تنها اثر صنعتی ثبت شده در کشور» در چند روز آینده به افتتاح می‌ رسند.

شهردار خرم آباد با اشاره به بام خاطره ها، گفت: برای بام خاطره ها نیز راه شکافی انجام شده و موضوع آب نیز رفع شده است و برای اتمام اجرای این پروژه ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فتوحی به میزان بدهی شهرداری اشاره و عنوان کرد: بودجه شهرداری خرم‌آباد ۳۰۰ میلیون تومان است و این در حالی است که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی جاری داریم که ماهانه حدود ۲۵۰ میلیون تومان هزینه جاری داریم.