پیشرفت شگرف جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲

با مدیریت جهادی و انقلابی سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان برای اولین بار در تاریخ کشاورزی لرستان ، رکوردها و عناوین برتری  در سطح کشور کسب شده است که مسیر کشاورزی استان را با امیدواری و آینده ای درخشان روبرو کرده است.

 

 

سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته توانسته است در کشور رتبه های برتر و شاخص زیادی را کسب نماید.

کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی در جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱

کسب رتبه اول کشور در یکپارچه سازی اراضی

کسب رتبه اول جذب ادوات

کسب رتبه اول در تامین نهاده و رتبه دوم کشور در جذب سهمیه کود

کسب رتبه نخست در سامانه سیمبا در کشور در سال ۱۴۰۲

کسب رتبه برتر کشوری در شاخصه آموزش و ترویج امور اراضی

کسب رتبه اول در بین دستگاه های اجرایی استان در تامین خانه های محیط زیست

کسب رتبه دوم کشور در کاشت و برداشت لوبیا

کسب رتبه سوم کشور در طرح جهش تولید در دیمزارها

کسب رتبه ۵ کشوری در رفع تداخلات امور اراضی

کسب رتبه هفتم کشور در خرید تضمینی گندم با ۸۴%افزایش نسبت به سال گذشته

کسب رتبه هفتم کشوری در حوزه آبیاری تحت فشار

رشد ۷۷ درصدی اعتبارات نسبت به سال قبل

رتبه سوم لرستان از محل تخصیص اجرای بند دال تبصره ۱۶ قانون بودجه (بخشودگی سود، جرائم و دیرکرد تسهیلات دریافتی)

در عملکرد سازمانی مربوط به حوزه نمایندگی ولی فقیه رتبه اول کشور کسب شده است

در حوزه مربوط به روابط عمومی بعنوان روابط عمومی برتر در سطح کشور برگزیده شده است.

در خصوص مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان با پیگیری های بعمل آمده توسط نماینده محترم ولی فقیه و تلاش بی وقفه استاندار محترم و جمعی از نمایندگان استان رقم تخصیص یافته به استان از ۸۶۵ میلیارد تومان به ۱۸۶۵ میلیارد تومان افزایش یافت. که در راستای افزایش میزان اعتبار اختصاص یافته و هزینه کرد آن جهت اجرای پروژه های عمرانی تلاش خواهد کرد.

عملکرد درخشان نظام مقدس اسلامی در حوزه کشاورزی باید همواره بیان شود تا مردم در جریان کامل این پیشرفت ها و خدمات قرار گیرند.

خوشبختانه همه در مجموعه جهاد کشاورزی پای کار هستند ، خدمات جهاد کشاورزی برای مردم در دورافتاده ترین مناطق توسط کارشناسان انجام می شود و امروز جامعه هدف با امیدواری به آینده می نگرد.

کسب این رتبه ها و شاخص ها به صورت تصادفی نبوده است و همگی نشان از تلاش جهادی و شبانه روزی مجموعه سازمان جهاد کشاورزی لرستان و ارتباط مستمر و همکاری با کشاورزان این خطه دارد . قطعا این تلاش ها و همکاری ها کماکان ادامه دارد و با قوت به مسیر ادامه می دهیم.

کشاورزی در استان محروم لرستان بسیارپر رونق است و از تمام شرایط و امکانات برای کمک به کشاورزان و دامپروران استفاده می‌کنیم تا به پیشرفت اقتصادی حوزه کشاورزی برسیم. استعداد و روحیه جهادی در بین مردم ما به وفور احساس می شود و همین امر می تواند ما را در رسیدن به توسعه، رشد و تعالی یاری کند.