پاسخ شرکت آب و فاضلاب در مورد وضعیت آب آشامیدنی شهر خرم آباد

در خصوص یک کلیپ کوتاه با موضوع وضعیت عجیب آب شهر خرم آباد لازم است چند نکته را از طریق روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان به مردم عزیز این شهر اعلام کنیم.

اولا خطاب ما به کانالی است که کلیپ را منتشر کرده است که متاسفانه نه آدرسی در آن درج شده است و نه منطقه مورد نظر را اعلام کرده است و خود کانال هم علیرغم اینکه در پایین این متن اشاره کرده است که منتظر پاسخ شرکت آب و فاضلاب هستیم اما هیچ گونه راه دسترسی برای ارتباط با این کانال مشخص نکرده است که این موضوع باعث ابهام است که چگونه کانالی که مدعی پیگیری و حل مشکلات مردم است و انتظار پاسخگویی از دستگاه ها و مسئولین اداری را دارد هیچ راه ارتباطی را فراهم نکرده است.

اما بر اساس حساسیتی که ما به موضوع کیفیت آب در تمام نقاط استان داریم به محض مشاهده این کلیپ و با توجه به وظیفه سازمانی، اداری و مردمی خود سعی کردیم با همه همکارانی که در مناطق مختلف شهر خرم آباد در ارتباط هستند و در مجموعه کنترل کیفیت آب شهر مشغول به فعالیت هستند استعلام گرفته شود.

خوشبختانه هیچ. گونه مورد مشکوک و منفی که دال بر این باشد که شبکه آب شرب شهر خرم‌آباد در برخی مناطق دچار کدورت یا اظهارنظری که در این کلیپ منتشر شده است نداریم و وضعیت کیفیت آب در حالت کاملا استاندارد و شبکه آب نیز کاملا پایدار می باشد.

از رسانه هایی که مدعی حل مشکل و پیگیری چالش های مردم هستند انتظار داریم مواردی که مربوط به حوزه خدمات شرکت آب و فاضلاب است را با توجه به اینکه این شرکت یک شرکت کاملا مشخص می باشد و راه های دسترسی به آن کاملا مشخص است و همکاران ما نیز در بخش روابط عمومی بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی می باشند از طریق درگاه های شرکت آب و فاضلاب که به طرق مختلف در دسترس هستند اعلام کنند تا پس از بررسی جوابیه منطقی و قانونی و مشخص در اختیار عزیزان قرار دهیم تا موجب تشویش اذهان عمومی نشود.

دلایل مختلفی وجود دارد که این مشترک در منزل خود دارای شکستگی شبکه داخلی باشد یا ممکن است به دلیل نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه آب در داخل منزل و وجود شکستگی در داخل کوچه یا خیابان که همکاران ما آن را برطرف کرده باشند باعث این مشکل شده است که در هر صورت دلایل مختلفی وجود دارد بهتر است این موارد از طریق درگاه های ارتباطی به شرکت آب و فاضلاب اطلاع داده شود تا در صورتی که قصور از طرف شرکت آب و فاضلاب بوده است این شرکت پاسخگو باشد و یا حتی از مردم عزیز عذرخواهی نماید.