نصب ۳۸ سری خازن در برق لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: به منظور بهبود ولتاژ شبکه برق و جبران توان راکتیو و افزایش ولتاژ برق مشترکین برق سطح استان ۳۸ سری خازن به ظرفیت ۲۲ هزار و ۸۰۰ کیلو وار به منظور کاهش تلفات و افزایش ولتاژ مشترکین برق سطح استان نصب گردید.

به گزارش قاب خبر: مهران امیری بیان کرد: با نصب این خازن ها بر روی شبکه های برق ضعف ولتاژ بسیاری از مشترکین برطرف گردید و همچنین کاهش تلفات برق یکی دیگر از مزیت های این خازن ها می باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم با نصب تعداد بیشتری از این خازن ها در نقاطی که مشکل ضعف ولتاژ دارند، موجبات رضایتمندی مشترکین فراهم شود.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان عنوان کرد: برای نصب این خازن ها بیش از ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نصب خازن ها بر روی شبکه برق جهت رفع ضعف ولتاژ، در آینده ای نزدیک با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد بیشتری خازن خریداری و در شبکه برق استان نصب خواهد شد.

معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ گفت: این خازن ها در شهرهای خرم آباد، بروجرد، ازنا، پلدختر و  کوهدشت نصب شده اند که با بررسی وضعیت شبکه های برق در دیگر نقاط استان، نیاز است تعداد بیشتری خازن نصب گردد.

حسینی مهر تصریح کرد: امیدواریم با نصب تعداد بیشتری از این خازن ها  در نقاطی که مشکل ضعف ولتاژ دارند، موجبات رضایتمندی مشترکین  فراهم شود.