مغفول ماندن استفاده از ظرفیت گردشگری در لرستان

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری از ظرفیت‌های مهم مغفول مانده لرستان برای تامین منابع مالی و رفع بیکاری در این استان است و مسئولان نسبت به این موضوع کاملا بی توجه هستند.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: سید حمیدرضا کاظمی تصریح کرد: آنچه مسلم است استان لرستان به لحاظ برخورداری از طبیعت بکر، آداب و رسوم، صنایع دستی و آثار باستانی که دارد از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است.

وی ادامه داد: متاسفانه از گذشته تاکنون توجه خاصی به تقویت زیرساخت‌های لازم برای ارتقا حوزه گردشگری در این منطقه نشده است و مسئولان تنها در حد وعده دادن به این موضوع پرداخته‌اند اما اقدام جدی در راستای تحقق این امر انجام نداده‌اند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون می‌طلبد که مسئولان حوزه گردشگری با استفاده از این ظرفیت بالای استان لرستان در جهت جذب گردشگران توجه ویژه‌ای داشته باشند و دولت نیز در این زمینه از مردم این منطقه حمایت کند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما باید در مجمع نمایندگان استان لرستان نشست ویژه‌ای در این خصوص با آقای ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشته باشیم تا بتوانیم برای ارتقا حوزه گردشگری در این استان تدبیری بیندیشیم.