مزایده املاک مازاد مخابرات منطقه لرستان برگزار می شود

شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران منطقه لرستان در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد مخابرات در قالب مزایده شماره 1-1403 اقدام کند.

به گزارش قاب خبر ، بخشی از اموال غیرمنقول شرکت در لرستان وسایر شهرستان ها (مخابرات شهرستانها بر اساس لیست مشخصات املاک به تفکیک محل های وقوع آن ها) به فروش می رسد.

بر این اساس، مزایده مزایده شماره ۱-۱۴۰۳ با هدف تامین نقدینگی برای بروزرسانی و نوسازی طرح های شبکه، تامین نقدینگی مطالبات بازنشستگان، پروژه نجما و صیانت از املاک مورد بهره برداری در استان لرستان به صورت عمومی و طبق مصوبه هیات مدیره برگزار می شود.

همچنین، با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص آغاز فرآیند برگزاری مزایده، روز یکشنبه ۱۴ مرداد ماه شروع فروش اسناد و سه شنبه ۲۳ مردادماه، پایان فروش اسناد خواهد بود، روز یکشنبه ۲۸/۵/۱۴۰۳ پایان تحویل اسناد و دوشنبه ۲۹/۵/۱۴۰۳ گشایش پاکت ها انجام می شود.

گفتنی ست، پیش آگهی مزایده فوق الذکر در تاریخ ۱۵ مرداد در روزنامه های صدای ملت و یادگار امروز منتشر شده است .

مشتریان املاک و ذی نفعان مزایده، می‌توانند با کلیک روی اسناد مزایده و لیست املاک اطلاعات مزایده را دریافت و یا با شماره تلفن های ۳۳۳۵۳۳۹۳ و ۰۹۱۶۹۸۰۰۴۲۴ مخابرات منطقه لرستان تماس حاصل کنند.

مزایده و مناقصه