لزوم لغو ممنوعیت تردد اتوبوس ها از آزادراه خرم آباد- بروجرد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: انتظار می رود پلیس و دستگاه های ذیربط ممنوعیت تردد اتوبوس ها از محور آزادراه خرم آباد-بروجرد  را لغو نمایند.

به گزارش قاب خبر: میثم قدمی افزود: آزادراه خرم آباد-بروجرد در کاهش زمان، سوخت، هزینه سفر و…. بسیار اهمیت دارد و به واسطه همین موارد ضرورت دارد تا پلیس و دستگاه های ذیربط ممنوعیت تردد اتوبوس ها از محور آزادراه خرم آباد-بروجرد  را لغو نمایند.

وی بر ضرورت ارتقای خدمات و ایمنی ناوگان اتوبوس تاکید کرد و ادامه داد: در جلساتی با شهرداران سراسر استان، موضوع ارتقای سطح خدمات پایانه های مسافر در حال پیگیری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز گفت: کیفیت خدمات و تجهیزات حمل و نقل عمومی استان به منظور ترغیب مردم به استفاده از این ناوگان ارتقا می‌یابد.

عباس شرفی اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون وسایل نقلیه شخصی، کاهش اقبال به حمل و نقل عمومی، مشکلات و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و تحمیل خسارات فراوان به حمل و نقل مسافر،مشکلات فعالان این حوزه، احصا شده است و پیگیری دغدغه های آنها هستیم.

وی افزود: برای تحقق اهداف توسعه بخش حمل و نقل عمومی و ترغیب مردم به استفاده از این ظرفیت، باید کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.