قطع برق ۱۲ اداره پرمصرف در لرستان
به گزارش قاب خبر: شیرزاد جمشیدی اظهار کرد: از مجموع ۶۱۴ اداره مشمول طرح مدیریت مصرف برق در استان ۱۲ اداره به دلیل بیتوجهی به الگوی تعیینشده مصرف و همکاری نکردن در اجرای برنامههای مدیریت بار با قطع برق مواجه شدند. این اقدام در چارچوب مصوبات هیات دولت و با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در فصل گرم سال اجرایی شده است.
وی با اشاره به الزامات تعیینشده برای دستگاههای اجرایی گفت: تمامی ادارات موظف هستند مصرف برق خود را در ساعات اداری حداقل ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری حداقل ۷۰ درصد نسبت به شرایط عادی کاهش دهند.
جمشیدی تصریح کرد: میزان مصرف برق دستگاههای اجرایی به صورت مستمر از طریق کنتورهای هوشمند و همچنین بازدیدهای میدانی رصد میشود و با اداراتی که نسبت به اجرای دستورالعملهای مدیریت مصرف همکاری لازم را نداشته باشند مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.
وی تاکید کرد: تامین برق پایدار برای مشترکان خانگی، تولیدی و خدماتی اولویت است و همراهی دستگاههای اجرایی در مدیریت مصرف، نقش موثری در جلوگیری از خاموشیهای ناخواسته و حفظ پایداری شبکه برق استان دارد.



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰