نایب قهرمان کشتی آزاد جهان:

عدم حمایت مدیرکل ورزش لرستان از مدال آوران و قهرمانان ملی استان

علیرضا سرلک، نایب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: مدیرکل ورزش استان لرستان حمایتی از مدال‌آوران و قهرمانان ملی استان ندارد.

به گزارش قاب خبر: سرلک در مورد تجلیلی که از او بعد از کسب مدال جهانی از سوی مسئولان به عمل آمد، یادآور شد: مردم که استقبال خوبی از من داشتند، اما مسئولان استانم هیچ کاری نکردند!

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با انتقاد از نحوه تجلیل و جمع‌آوری پول در مراسم تجلیلی که از او در استان لرستان به عمل آمد، گفت: پولدار نیستم، اما آنقدر عزت نفس داشتم که این جایزه را به آنها برگردانم.

دارنده مدال نقره جهان با انتقاد از مسئولان ورزشی استان لرستان و شهرستان الیگودرز عنوان کرد: بعد از سه سال کسب مدال در مسابقات جهانی امید (برنز)، قهرمانی آسیا (نقره) و جهانی نروژ (نقره)، رئیس تربیت بدنی الیگودرز دو میلیون تومان به من جایزه داد!

سرالک تصریح کرد: بعد هم یک مراسم تجلیلی از سوی اداره کل ورزش استان برگزار شد که پولی آنجا جمع شد و مثل گداها با من برخورد کردند! من پولدار نیستم، شاید پول زیادی هم نداشته باشم، اما از اینکه توانستم با کشتی‌ام ذره ای مردم ایران را خوشحال کنم، به خودم می بالم و همین انگیزه کشتی گرفتنم می‌شود.

وی ادامه داد: از یک جایی به بعد، آدم وقتی این برخوردها را می‌بیند، دیگر به پول فکر نمی‌کند و برای خوشحال کردن مردم و دوستان و خانواده‌اش کشتی می‌گیرد. دستم به دهانم می‌رسد و خانواده‌ام حمایتم می‌کنند. متأسفانه نحوه جمع کردن پول در مراسم تجلیل خیلی برایم سنگین بود و به همین علت هم جایزه را پس‌شان دادم.

وی افزود: این پول را به خاطر برخوردی که برخی از مسئولان در این مراسم داشتند، به آنها برگرداندم. رئیس تربیت بدنی بعد از سه مدال جهانی و آسیایی، دو میلیون تومان جایزه می‌دهد که پول یک گرمکن ورزشی ما هم نمی‌شود. در مراسمی که برای تجلیل از من برگزار شد رئیس تأمین اجتماعی هم یک پتو هدیه داد!