شکل گیری هسته‌های مقاومت در تمام سرزمین‌های اسلامی

قاب خبر: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: این خشم متراکمی که در جهان اسلام ایجاد شده به انفجار خواهد رسید.

زنان مسلمان ایران معلم ثانی برای زنان اسلام

به گزارش قاب خبر: سردار محمدرضا نقدی بیان کرد: هسته‌های مقاومت در تمام سرزمین‌های اسلامی شکل گرفته و یک روز یقه استکبار را خواهد گرفت و به زیر خواهد کشید.

وی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، زنان مسلمان ایران معلم ثانی برای زنان اسلام هستند که الگوی شرقی متجهرانه و الگوی غربی که زن را وسیله ای برای جذب سرمایه های بیشتر کرده است نپذیرفته اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه الگوی سوم، الگوی سازنده و انسان ساز زن مسلمان ایرانی است، اظهار کرد: زنان در تغییر مسیر اسلام و کشور نقش شایسته ای ایفا کردند و به ما آموختند که عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی های زنانه خود است که در این راستا زن ایرانی نه از زن شرقی و نه از زن غربی الگو می گیرد بلکه انسانی مستقل، توانمند و الگو است.

سردار نقدی گفت: زن مسلمان ایران اسلامی به دور از هر گونه خود کم بینی و در اوج اثر گذاری در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

فاطمه الزهرا (س) برجسته ترین زن تاریخ

وی با بیان اینکه زن انقلابی ایرانی، عفیف، محجبه و شریف در اصل مرکز قرار دارد و فتوحات جدیدی کسب کرده است افزود: فاطمه الزهرا (س) برجسته ترین زن تاریخ در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بود که رسالت خود را مبنی بر دفاع از ولایت در کسوت یک زن انجام داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضرت زینب (س) نیز رسالت زنانه خود را به حدی اثرگذار انجام داد که الگوی زنان تاریخ شد زیرا مکتب عاشورا را در میدان سیاست به دنیا معرفی کرد و پیام عاشورا را به جهانیان رساند.

سردار نقدی ادامه داد: مادرانی که پاره تن خود را به جبهه ها فرستادند بالاترین ایثارها را کردند و زنانی که مشوق همسران در دفاع از حرم هستند با الگو گیری از فاطمه الزهرا(س) و حضرت زینب(س) بزرگترین حماسه ها را خلق کردند.

عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی‌های زنانه خود است

سردار نقدی تصریح کرد:  با بیان اینکه عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی‌های زنانه خود است، افزود: الگوی سوم زن ایرانی نشان داد زن ایرانی می‌تواند به اوج اثرگذاری در میدان سیاست و تحولات اجتماعی برسد و نه مانند الگوی متحجر غربی که حسرت بخورد چرا از مردان کمتر است و نه مثل الگوی غربی فاسد که برای کاملو مطرح شدن مردنمایی کرده و خود را شبیه مردان کنند.

وی با تاکید بر اینکه زنان مسلمان ایرانی امروز الگو گرفته‌اند از حضرت فاطمه(س)، افزود: بانوی ارزشمندی که با رسالت زنانه خود در دفاع از ولایت، برجسته‌ترین زن تاریخ در عرصه‌های مختلف دوران خود و پس از خودش شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیرزنان ایران اسلامی خیلی بزرگتر از مردان در طول انقلاب و دفاع مقدس حماسه آفریدند، گفت: زنان و مادرانی که همسران و فرزندان خود را راهی دفاع از میهن کرده و از جان و مال خود در این راه مقدس دریغ نداشتند.

سردار نقدی به حضور همیشگی زنان ایرانی در صحنه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: بدون تردید به دلیل مجاهدت‌های پنهانی زنان و مادران شهدا، اجر و مجاهدت آن‌ها از مردان بیشتر است.

وی ادامه داد: امروز الگوی سوم زن دشمن را به غصب و خشم وا داشته و آنها را بر توطئه‌گری علیه آن‌ها وا داشته، همچنان که امروز دشمن صدها تلویزیون و هزاران شبکه مجازی را راه‌اندازی کرده تا دیگر اثری از زن مجاهد نباشد، اما امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی با این همه اسلحه و امکانات و تجهیزات اطلاعاتی اما در مقابل مردم مظلوم غزه کم آورده و نمی‌توانند یک قدم پیشروی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی امروز ذلیلانه در مقابل تعداد اندک فلسطینی‌ها شکست خورده و آبرویش در دنیا رفته است.

وی ادامه داد: ناله‌های آن دلسوزان غربی که سال گذشته به خاطر فوت مهسا امینی قصد براندازی جمهوری اسلامی را داشتند کجا رفته، چرا امروز با حمایت جنایتکاران زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت می‌رسانند.

سردار نقدی تصریح کرد:  تا زن شجاع و با عفت و مومن ایرانی است مقاومت در مقابل استکبار و ظلم وجود دارد،  دشمن از همین می‌ترسد، از این‌رو باید هوشیار باشیم، کمااینکه زنان ایران آتش‌باره‌های جنگ روانی را با حجاب خود خاموش کرده و راه عزت و سعادت را ادامه داده و می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه افول قدرت جهان غرب به سقوط منجر خواهد شد، افزود: امروز امت اسلام آماده است و نیاز به توصیه‌ای برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین ندارد، امروز همه آزادی‌خواهان به پا خواسته‌اند تا مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) باشند.

سردار نقدی عنوان کرد: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی بدانند قدرت آن‌ها به یک عملیات وابسته است و خواهیم دید در آینده نزدیک چه حوادث بزرگی به نفع جامعه اسلامی رقم خواهد خورد. آمریکایی‌ها به جنگ خود پایان دهند، وگرنه درس بزرگ و سنگینی را از جهانیان خواهند گرفت که قابل جبران نیست.