دکتر شریفیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس:

در جلسه دیدار با رئیس جمهور اولویت مسائل اسلامشهر مطرح و مورد تاکید قرار گرفت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: در جلسه دیدار با رئیس جمهور اولویت مسائل اسلامشهر مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش قاب خبر اسلامشهر: دکتر مهدی شریفیان در خصوص نتایج دیدار با حضرت آیت الله دکتر رئیسی، گفت: در این دیدار مسائل اساسی شهرستان اسلامشهر در حوزه های مختلف اداری و سیاسی، اقتصادی، معیشتی و رفاهی، راه و حمل و نقل و بهداشت و سلامت به اطلاع رئیس جمهور رسید.

وی افزود: موضوعاتی مثل ارتقاء فرمانداری اسلامشهر به فرمانداری ویژه، بندر خشک آپرین، کمربندی جنوبی و مترو، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، احداث شهرک صنعتی مصوب و موضوع رفع آلودگی و بوی بد بخش جنوبی اسلامشهرو … از مسائلی بود که در این دیدار مطرح و حل موانع پیش روی مسائل این موضوعات مورد تاکید قرار گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: به لطف خدا و با تلاشی که در طول سال گذشته انجام شد، خوشبختانه ضرورت رسیدگی به مسائل شهرستان اسلامشهر در بین مسئولان و نمایندگان تبدیل به گفتمان شده و موفق شدیم توجه بدنه تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطوح استانی و ملی را به حل مسائل و استفاده از فرصت ها در شهرستان اسلامشهر جلب کنیم.

وی تصریح کرد: با همراهی مسئولان ادارات و سازمانها، نخبگان حوزه های مختلف و مردم شریف، تا کنون مسائل شهرستان اسلامشهر در ۱۳ محور و ۱۳۸ عنوان احصا شده است که با در نظر گرفتن شرایط عمومی کشور و نیاز مردم این مسائل با اولویت بندی در حال پیگیری است که نتایج این پیگیری ها در زمینه های مختلف به طور مستمر به اطلاع مردم می رسد.

شریفیان یادآور شد: تکمیل پروژه های نیمه کاره در اولویت موضوعات عمرانی در شهرستان اسلامشهر است که این موضوع در دیدار با رئیس جمهور مورد تایید و تاکید قرار گرفت و انشاءالله با سرعت بخشیدن به روند پروژه هایی مثل کمربندی جنوبی، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و مترو و تاسیسات فاضلاب در آینده ای نزدیک، شاهد بهره مندی مردم از نتایج مهم احداث این پروژه ها باشیم.