جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های راهداری در بروجرد

قاب خبر: در راستای جذب و تقویت اعتبارات عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، مقصودی و گودرزی نمایندگان شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس، با حضور در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با امانی معاون وزیر و رئیس سازمان و اکبری معاون راهداری سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش قاب خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: نمایندگان شهرستان بروجرد و اشترینان، خواستار انجام روکش آسفالت محور بروجرد- اراک و بروجرد – اشترینان، ایمن سازی محور ها با نصب نیوجرسی، نصب برج نوری، احداث زیرگذرهای میدان دام و پادگان مهندسی شدند.

مرتضی شیروانی ادامه داد: در بحث احداث زیرگذر میدان دام ۳/۵ میلیارد اعتبار اختصاص داده شده ، همچنین زیرگذر پادگان مهندسی قول مساعد داده شد که انجام شود. در خصوص روکش آسفالت محور های بروجرد و اراک و بروجرد به اشترینان قرارداد منعقد شده است.

وی ادامه داد: در صورت مساعد شدن شرایط جوی نسبت به اجرای آن ها اقدام می شود.در خصوص محور روستایی اسدخانی به طول ۱۷ کیلومتر ، برای تامین اعتبار و قیر آن سازمان موافقت خود را اعلام نمود است.