توقف عملیات ارتش برای ۰۷ تا اعلام نتیجه پیشنهادات شهرداری/ لزوم استفاده از توان و ظرفیت برای ایجاد تحول اساسی و ماندگار

شهردار خرم آباد گفت: طی هفته گذشته جلسه ای با حضور مسئولین استانداری ، ارتش ، شهرداری و سرمایه گذار برگزار شد و پیشنهاداتی مطرح که قرار بود ارتش آنها را بررسی و با مسئولین ارشدشان هماهنگ و اطلاع دهند.

به گزارش قاب خبر: سعید فتوحی افزود: متاسفانه روز گذشته، ارتش با دستور ستاد کل ارتش ، بدون اطلاع و هماهنگی با شهرداری خرم آباد اقدام به تخریب بخشی از دیوار پادگان ۰۷ کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای اجراییات شهرداری فورا در محل حاضر شده و خواستار توقف تخریب شدند ولی با هماهنگی مسئولین جهت جلوگیری از هر گونه تنش صورتجلسه ای تنظیم و تحویل نیروی انتظامی داده شد.

شهردار خرم آباد افزود: بر اساس مذاکراتی که شب گذشته صورت گرفته مقرر شد که ارتش هیچ عملیاتی را انجام ندهد تا پیشنهادات شهرداری مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه اعلام شود.

فتوحی اظهار کرد: امیدوارم تا با ارتش به توافق برسیم و انشاالله بحث پادگان ۰۷ ختم بخیر شود.طی روزها و هفته آینده رفت و آمد های مسئولین استان به تهران و بالعکس جهت حل این مسئله صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ما مسئولین به مردم و شهرمان مدیون هستیم آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد پس همه با هم به دور از هرگونه شانه خالی کردن از توان و ظرفیت هایمان جهت حل این مسئله استفاده کنیم تا تحولی اساسی و ماندگار در شهرمان صورت گیرد.