تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در پنج شنبه آخر سال

رئيس پليس راهور استان از اعمال محدوديت هاي ترافيکي براي آرامستان شهر خرم اباد و سراسر استان در روز پنج شنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش قاب خبر: سرهنگ فاخری تصریح کرد: آرامستان های استان از لحاظ ترافیکی زیر ساخت های مناسبی ندارند و ظرفیت حضور حجم بالای خودروهای ورودی را ندارد و همواره دراین خصوص مشکلاتی را برای مراجعان بوجود می آورد که نیاز به مدیریت تردد و کنترل ورود و خروج خودروها می باشد.

وی افزود: آرامستان های استان معمولا” در حاشیه شهرها و یا در کنار محورهای مواصلاتی استان قرار گرفته اند که تجمع و ایجاد راهبندان از سوی خودرو ها به این اماکن موجب کاهش ضریب ایمنی تردد و ایجاد حوادث ناگوار رانندگی می شود.

وی ادامه داد: مردم لرستان بر اساس یک سنت حسنه در آخرین پنج شنبه هرسال به زیارت شهدا و اهل قبور می روند، فلذاامسال ازساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ محدودیت های ترافیکی در معبرهای منتهی به گلزار شهدا و قبرستان خضر در شهرستان خرم آباد به شرح ذیل توسط پلیس راهور فرماندهی انتظامی لرستان به مورد اجرا گذاشته می شود.

مسیر رفت:
خیابان ساحلی غربی از مسیر پل حاجی تا میدان بهشت بصورت یکطرفه خواهد بود.

مسیر برگشت:
میدان بهشت پل خیر آباد، ساحلی شرقی تا پل صفوی بصورت یکطرفه خواهد بود.

گفتنی اشت: ورود و خروج داخل قبرستان صالحین و گلزار شهدا از طریق درب های ورودی و خروجی بصورت یکطرفه یعنی ورود از درب ورودی گلزار شهدا و خروج از طریق درب خروجی قبرستان صالحین (سنگ تراشان)انجام می گردد.

لذا به همشریان عزیز توصیه می شود:
۱- جهت رفاه حال سایرین و پیشگیری از ترافیک سنگین جهت زیارت اهل قبور و مراجعه به آرامستان های خضر و صالحین و گلزار شهدا ء حتی الامکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده ننمایند و سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

۲-کلیه محدودیت ها ی ایجاد شده در راستای سهولت در امر آمد وشد و رفاه شهروندان گرامی انجام می پذیرد لذا خواهشمندیم رانندگان محترم با پلیس همکاری لازم را داشته و از اصرار در جهت ورود به محدودیت های اعمال شده جدا اجتناب نمایند.