تقویت تفکر بسیج، ضامن سربلندی و موفقیت نظام است

نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط حساس کنونی فعالیت های جهاد گونه و بسیجی باید بیش از پیش تقویت شود چرا که ضامن سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش قاب خبر: آیت الله هاشم نیازی تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که تفکر و فرهنگ بسیج به تفکر و فرهنگ غالب جامعه مبدل شود تا دشمنان اسلام و ایران با دیدن نشاط و امید مردم، مایوس شوند.

وی ادامه داد: آنچه مهم است این که جوانان عزیز ما باید با تفکر بسیجی رشد کنند تا پرچم اسلام عزیز به واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دستان مبارک حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

آیت الله نیازی بیان کرد: تفکر بسیج برخواسته از فرهنگ ریشه دار عاشورا است که با ساختن یک دیوار از خون مقدس شهداء،حصاری مقاوم در برابر تفکرات شیطانی را به عنوان حفاظی برای کشور های اسلامی ایجاد کرده است.

نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ترویج و تقویت اخلاق بسیجی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: یکی از عواملی که می تواند نور فرهنگ بسیج را در چشم و دل مردم روشن کند، پایبندی بسیجی ها به اخلاق سلمانی و اباذری است که مخلصانه و صادقانه در خدمت ملت بزرگ اسلام و مسلمانان بودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تفکر بسیج در دولت سیزدهم ظهور و نمود بسیار درخشانی دارد و امیدواریم با تکیه بر این تفکر، مشکلات کشور و ملت شریف ایران مرتفع شده و مردم به خوبی فرهنگ بسیج، جهاد و مقاوت را لمس کنند.