تاکید بر حفظ حرمت و شعائر اسلامی و اخلاقی ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامي استان با اشاره به آمادگي کامل و صد در صدي پليس لرستان در ایام پایانی تعطیلات نوروز از مردم خواست، به منظور پيشگيري از هر نوع حادثه توصيه هاي پليس را جدي بگيرند و با توجه به تقارن اين روز با ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت امام علي(ع) ، حرمت و شعائر اسلامي و اخلاقي اين ماه مبارک را حفظ نمايند .

به گزارش قاب خبر، سردار یحیی الهی، ضمن قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان وتسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار کرد: پلیس لرستان همچون سال‌های گذشته همگام و همدوش با مردم ضمن بسیج همه امکانات و نیرو‌های خدوم خود به برقراری نظم و امنیت ایام پایانی تعطیلات نوروزی و تسهیل در ترافیک شهری و جاده‌ای می‌پردازد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: از مردم عزیز و رانندگان محترم می خواهیم ضمن همکاری با عوامل انتظامی، پلیس راه و راهور قانون و مقررات را رعایت کنند و با حفظ خونسردی هنگام رانندگی در ترافیک درون و برون شهری در روز پایانی تعطیلات نوروز بر خود و دیگران تلخ نکنند و توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را همیشه مدنظر داشته باشند.

سردار الهی اذعان نمود: حرمت ماه مبارک رمضان باید توسط تمام صنوف، شهروندان و مسافران نوروزی برای آرامش روزه داران رعایت شود، نظارت بر فعالیت اصناف مجاز در این ماه عزیز و گشت زنی واحد های انتظامی در اماکن عمومی نظیر پارک ها و تفرجگاه ها برای حفظ حرمت روزه داران به دقت صورت گرفته و با متخلفان برابر قانون و ضوابط برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی لرستان از بکارگیری نیروهای کمکی، نیروهای یگان امداد، یگان ویژه، پلیس های افتخاری و نیروهای بسیج مردمی به منظور پوشش انتظامی و امنیتی سراسر استان خبر داد و گفت: همچنین مأموران پلیس راه و راهور استان هم در آماده باش کامل به سر می برند و با اعمال محدودیت های مقطعی ترافیکی از بروز حوادث پیشگیری خواهند کرد.

سردار الهی در پایان با بیان اینکه رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند گفت: از عجله و شتابزدگی حین رانندگی جدا خودداری کنند تا سفری ایمن داشته باشند.