بیش از ۲۲ هزار خانوار در لرستان مصرف کننده نفت سفید 

قاب خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان  گفت: با توجه به آغاز فصل سرد و نیازمندی مردم ، توزیع نفت سفید طبق دستور العمل در منطقه لرستان آغاز شده است.

به گزارش قاب خبر: پیمان بهرامی بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان لرستان و برف گیر بودن این اقلیم، و عدم گازکشی بسیاری از روستاهای سخت گذر، دغدغه ی ما سوخت رسانی به مناطق دوردست و برف گیر استان است که این مهم با تلاش و مجاهدت کارکنان سختکوش صنعت نفت کشور و منطقه ی لرستان به عالی ترین شکل ممکن انجام می شود.

بهرامی تعداد متقاضیان دریافت نفت سفید استان را ۲۲ هزار و ۳۵۲ خانوار اعلام کرد و افزود: در شش ماهه ی دوم سال ۱۴۰۱ توانستیم بیش از ۳۰ میلیون لیتر نفت سفید را بدست مردم برسانیم . اینجاست که تلاش و همت مردان صنعت نفت ، گرمابخش منازل و محافل مردم است و این افتخار بزرگ در کارنامه ی کارکنان پخش منطقه لرستان دیده می شود.

وی از آمادگی کامل منطقه ی لرستان برای توزیع نفت سفید در فصول سرد سال ۱۴۰۲ خبرداد و گفت:  اطمینان می دهیم که با تمام توان در تلاش برای تامین نیازمندی سوخت زمستانی خانوارهای فاقد علمک گاز هستیم ، و با توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع ، به رسالت خدمات رسانی و مردم داری خود جامه ی عمل می پوشانیم .

 بهرامی سهمیه نفت سفید فصل پاییز خانوارهای ۴ نفره را ۲۲۰ لیتر و بالای این تعداد افراد را ۴۴۰ لیتر اعلام نمود.

مدیر منطقه لرستان عنوان کرد : از همه خانوارهای مشمول استفاده از نفت سفید خواست که در مصرف فرآورده های نفتی صرفه جویی کرده و از هدر رفت انرژی جلوگیری نمایند.