برگزاری بیش از یکصد برنامه فرهنگی بمناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم تلاش شده تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان، بتوانیم در مسیر ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و نشان دادن رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهید والا مقام گام برداریم.

به گزارش قاب خبر: فرشته طهماسبی تصریح کرد: بیش از یکصد عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه «سردار قهرمان» به میزبانی استان و با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان مهم‌ترین برنامه این ایام است که شامل بخش‌های معرفی آثار نویسندگان استان با موضوع سردار شهید سلیمانی، شعرخوانی شعرای لرستانی و کرمانی، گفتگو با هم رزم کرمانی سردار دل‌ها و نوحه‌سرای محلی از مهمترین بخش‌های این برنامه بوده که به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

طهماسبی اظهار کرد: در همه شهرستان‌های استان و کتابخانه‌های عمومی نیز برنامه‌های فرهنگی متنوعی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه های لرستان گفت: نمایش‌نامه خوانی، معرفی کتاب، قصه‌گویی، کتابخوانی، نمایشگاه کتاب با موضوع ادبیات مقاومت، مسابقه نقاشی و مسابقات کتابخوانی بخشی دیگر از برنامه‌های این ایام خواهد بود.