نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری

انتصاب استاندار جدید موجب رفع محرومیت این استان در ابعاد مختلف می شود

آیت‌الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید استان گفت: امید است با این انتخاب زمینه های لازم جهت رفع محرومیت این استان در ابعاد مختلف به ویژه اقتصادی شکل بپذیرد.

به گزارش قاب خبر: انتصاب جنابعالی که بحمدالله شخصیتی فرهیخته، دانا و برخوردار از تجربه علمی و عملی و آگاه به زوایای اجتماعی و سیاسی هستید نوید بزرگی برای لرستان است تا از یک طرف در این استان بستر ارتقای سطح مناسبات و ارتباطات در جامعه و افزایش مولفه های انسجام اجتماعی و انقلابی فراهم آید و از طرف دیگر زمینه های لازم جهت رفع محرومیت این استان در ابعاد مختلف به ویژه اقتصادی شکل بپذیرد.

 

از خدای متعال برای جنابعالی توفیق روز افزون و درخشان تحت زعامت رهبری معظم انقلاب و هدایتهای رییس جمهور معزز در خدمت به مردم شریف استان لرستان خواستارم و صمیمانه و با کمال خرسندی انتصاب جنابعالی را به عنوان استاندار استان عزیز لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

همچنین فرهاد زیویار استاندار جدید لرستان نیز با صدور پیامی در پاسخ به پیام آیت‌الله مبلغی گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمات عظیم خداوندی است که آن را شکری دو چندان بایسته است و مسند خدمتگزاری برای مردم استان لرستان توفیقی والاست.

 

از کرامت طبع و ابراز محبت بزرگوارانه و صمیمی جنابعالی در انتصاب اینجانب بی نهایت سپاسگزارم؛ امید است در پناه لطف الهی و در ذیل توجهات و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای با راهنمایی های همدلانه شما و استفاده از خرد جمعی نخبگان استان بتوانیم در حل مشکلات و نارسایی های استان لرستان تا رسیدن به افق های روشن توسعه پایدار گام های موثری برداریم.