امت اسلامی نسبت به جنایات اسراییل بی تفاوت نخواهد بود

قاب خبر: استاندار لرستان گفت: پایه گذاران رژیم غاصب اسراییل و حامیان آن در جنایت رخ داده در غزه سهیم هستند و امت اسلامی در سراسر جهان نسبت به این جنایات بی تفاوت نخواهند بود.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز استاندارد در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم غاصب اسراییل، اظهار کرد: این رژیم سرکش سزای اعمال جنایتکارانه خود را خواهد دید.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران هر جا انسانی مورد ظلم قرار می گیرد واکنش نشان می دهد.

زیویار عنوان کرد: مراسم نکوداشت استاندارد به جهت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و رفتار شنیع و غیرانسانی، همراه با حزن و اندوهی عمیق برگزار شد که نشان می دهد ملت بزرگ ایران در آزادگی، انسان دوستی و غیرت جزو استانداردترین آحاد بشر محسوب می شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: این جنایت حتما در تاریخ ثبت می شود و سرعت نابودی اسراییل را حتمی تر کرده است چراکه جبهه های جدیدی برای ریشه کن کردن این رژیم وحشی شکل خواهد گرفت و سرنوشت حتمی مرگ و نابودی را برای آن رقم خواهد زد.

زیویار افزود: این کارهای رژیم غاصب اسراییل نوعی دست و پا زدن است فاصله شهادت امام حسین(ع) و نهضت مظلومانه کربلا تا مجازات مسبین آن چندسالی بیشتر نبود و در کمترین زمان به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: استاندارد کارنامه ای ۱۰۰ساله را در پرونده دارد ، این تشکیلات مسئولیت های سنگینی همچون تدوین و نشر استانداردهای ملی را به عنوان یک مرجع حاکمیتی و رسمی داشته، متولی اصلی تضمین کیفیت کالا و خدمات بوده و وکیل مردم و دولت است.

زیویار اظهار کرد: مردمی بودن اولویت دولت سیزدهم است بنابراین باید درحوزه استاندارد، امکانات موجود برای افزایش رضایتمندی مردم در کیفیت کالاها به کار گرفته شود.

وی افزود: رعایت استاندارد برای تولید کننده در بکارگیری قواعد اصولی فرآیند ساخت، جلوگیری از اتلاف منابع انرژی و افزایش سرعت تولید موثر بوده و برای مصرف کننده اطمینان ایجاد می کند.