افتتاح چندین پروژه زیرساختی خدماتی در دلفان

قاب خبر: استاندار لرستان با اشاره به اینکه سالجاری معادل تمام ادوار گذشته در دلفان، مراکز اورژانس ساخته شده است، بیان کرد: چندین پروژه زیرساختی و خدماتی به بهره برداری رسید.

به گزارش قاب خبر:  فرهاد زیویار گفت: تعداد مراکز اورژانس و خدمات پیش بیمارستانی به بهره برداری رسیده دلفان در سالجاری با تمامی مراکز اورژانس این شهرستان در ادوار گذشته برابری می کند.

وی عنوان کرد: از گذشته تا کنون در دلفان تنها ۴ مرکز اورژانس فعال وجود داشته، که با تلاش های انجام شده امروز دو مرکز به بهره برداری رسید.

زیویار ادامه داد: دو مرکز دیگر نیز تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار لرستان در ادامه به پروژه های آبرسانی به بهره برداری رسیده دلفان اشاره کرد و گفت: امروز بهره برداری از مخزن آب شرب ۵هزار مترمکعبی شهر دلفان رسما انجام شد.

زیویار ادامه داد: برای این پروژه بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین عنوان کرد: امروز خط لوله آبرسانی به ۱۸ روستای دلفان نیز با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

استاندار لرستان افتتاح چند پروژه مخابراتی و گازرسانی را دیگر پروژه های به بهره برداری رسیده در روزجاری برشمرد و اظهار کرد: ده روستای دلفان امروز از نعمت گاز برخوردار شده و کلنگ گازرسانی به ۱۸ روستای دیگر نیز زده شد.

زیویار افزود: تعداد ۳۲ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال نیز امروز در دلفان افتتاح شدند.

وی در مورد بررسی مشکلات بخش کفراج گفت: امروز به دنبال درخواست هایی که از مردم این منطقه داشتیم، مقرر شد یک نفر به نمایندگی از مردم کفراج به منظور عنوان و بررسی خواسته های اهالی آن در استانداری حضور پیدا کند.

گفتنی است ساختمان بخشداری بخش اتیوند نیز امروز با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس، معاونین سیاسی امنیتی، اقتصادی و عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان دلفان و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.