افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا هلال احمر در کوهدشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا جمعیت هلال احمر کوهدشت خبر داد.

به گزارش قاب خبر: صارم رضایی بیان کرد:این مرکز به منظور رفاه حال مردم و ضرورت مشارکت حداکثری جمعیت هلال‌احمر در عرصه کمک به شهروندان در طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان‌ها و جمعیت هلال احمر راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: در این مرکز واکسیناسیون در راستای همکاری با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان، یک بار دیگر ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی در امر واکسیناسیون به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: این مرکز با مشارکت کارکنان جمعیت هلال احمر استان، جوانان و داوطلبان عضو جمعیت و با نظارت مرکز بهداشت شهرستان، در دو شیفت کاری آماده ارائه خدمات به شهروندان است که شیفت اول آن از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ و شیفت دوم نیز از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰ فعالیت خواهند داشت.

رضایی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا طرح‌ها و خدمات چشمگیری را در کنار دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهادهای خدمات رسان به هم استانی‌ها ارائه کرده است.

وی گفت: خدمت رسانی به مردم وظیفه ذاتی هلال احمر است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: محدودیتی برای مراجعه کنندگان وجود ندارد چون در این پایگاه‌ها شش تیم واکسیناتور، یک پزشک، شش نفر اعضای تیم ثبات، یک پرستار، دو نفر مسئول کنترل مدارک، دو نفر در قسمت نوبت‌دهی، دو نفر انتظامات و یک تیم پشتیبان پنج نفره در هر شیفت همکاری می‌کنند و به‌طور میانگین آمادگی پذیرش ۶۰۰ نفر در هر شیفت را دارند.