ارزیابی مسیر شناخت نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت
به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: مهران امیری افزود: ارزیابی ها و ممیزی هایی که در سازمانها و ادارات صورت می پذیرد اهداف مشخصی را دنبال می کند ولی آنچه در اولویت قرار دارد رضایت حداکثری مشترکین از عملکرد و اقدامات شرکت توزیع برق استان است.
وی ادامه داد: با کاهش خاموشی ها ،کاهش تلفات، ارائه خدمات پس از فروش، تحویل انرژی مطمئن و پایدار افزایش ضریب اطمینان شبکه ها، تعمیرات دورهای و بازدیدهای میدانی از تاسیسات، میتوانیم حقانیت خدمت رسانی به مردم را اثبات نماییم.
امیری با اشاره به اهمیت ارزیابی ها، بیان کرد: اینگونه برنامههای مشخص، ما را در مسیر شناخت نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت قرار می دهد .
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: هیچ گونه ادعایی نداریم که بدون ضعف هستیم و هیچ سازمانی نمیتواند چنین ادعایی داشته باشد ولی میتوانیم با جدیت در کارها و مضاعف نمودن توان نیروهای اجرایی، بهترین خدمت رسانی را داشته باشیم.
امیری افزود: تیم منسجم شرکت توزیع برق استان از نظر عملکرد هیچگونه مشکلی ندارد و نقاط ضعف بسیار محدودی وجود دارد ،که رفع آنها فقط با همت و تلاش مجدانه همکاران و پرسنل شرکت میسر است تا بتوان به هدف متعالی افزایش میزان رضایتمندی آحاد مختلف مردم در سطح استان و در نهایت کل کشور رسید.
معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت بیان کرد: ارزیابی دوره ای فعالیت های بهره برداری شرکت توزیع برق استان لرستان توسط ارزیابان توانیر انجام گرفته است.
و عبدالرضا حسینی مهر افزود: در این ارزیابی ، کلیه برنامه ها ، اقدامات و دستاوردهای حاصل شده در حوزه فعالیت های بهره برداری مورد ارزیابی قرار گرفت و از مدیریت های توزیع برق خرم آباد ۲ و بروجرد ۱ بصورت میدانی بازدید و ارزیابی بعمل آمد.
وی ادامه داد: بر اساس نظر ارزیابان رشد عملکردی محسوسی در فعالیت های بهره برداری مشاهده می شود و طی دو سال گذشته شاخص های عملکرد، بهبود خوبی داشته اند اما زیرساخت های شبکه نیاز به نوسازی دارند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰