آمادگی شبکه بهداشت لرستان در حوزه پدافند غیرعامل

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اقدامات حوزه پدافند غیرعامل و خطر بلایا جز کارهای معمول بهداشت است و در این زمینه، بهداشت برای مقابله با شرایط اضطراری و بحرانی خود را آماده می‌کند.

به گزارش قاب خبر: مریم کوشکی اظهار کرد: اقدامات حوزه پدافند غیرعامل و خطر بلایا جز کارهای معمول بهداشت است و در این زمینه، بهداشت در حیطه کاری خود همواره ضمن انجام مانورهای متعدد، برای مقابله با شرایط اضطراری و بحرانی خود را آماده می‌کند.

کوشکی با اشاره به اینکه در شرایط خاص دقت در ارائه خدمات باید بیشتر شود، گفت: همیشه باید آمادگی داشته باشیم که اگر شرایط بحرانی به وجود آمد در ارائه خدمات به مردم خللی ایجاد نشود.

وی عنوان کرد: لازم است در حوزه‌های زیرساختی (آب و برق) و همچنین مواد مصرفی و تجهیزات بهداشتی همیشه آمادگی مواجه‌شدن با حوادث را داشته باشیم تا در صورت وقوع، مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در حیطه بهداشت از صفر تا صد، از خانه‌های بهداشت گرفته تا ستاد معاونت بهداشت، هر کس موظف است برنامه‌های خود را در زمینه پدافند غیرعامل و بحران بررسی کنند و در صورت وجود کسری‌ها و مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

وی افزود: ارائه مطالب آموزشی بهداشتی مربوط به شرایط بحرانی، به مردم باید در دستور کار قرار گیرد.