آغاز اجرای طرح فیبر نوری در شهر کوهنانی

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: اجرای پروژه فیبر نوری شهر کوهنانی کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش قاب خبر: نبی اله شمسی فر تصریح کرد: مشترکان این منطقه با اجرای این طرح از سرویس های باند پهن در بستر فیبر نوری مخابرات بهره مند خواهند شد.

وی ، بر اهمیت تسریع در اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها FTTH در این شهر تاکید کرد و ادامه داد:  طرح فیبر نوری FTTH توسط مخابرات منطقه لرستان در شهر کوهنانی آغاز شده و امیدواریم با توجه به شرایط و مسیر اجرای پروژه، طی یک بازه زمانی چند ماهه، منازل این شهر به شبکه پرسرعت فیبر نوری متصل شوند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود ایجاد شبکه فیبر نوری در شهر کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت به طول ۱۵ کیلومتر با پیش بینی سرمایه گذاری حدود ۷۵ میلیارد ریال طراحی شده است.

شمسی فر بیان کرد: به منظور جلب رضایت‌مندی حداکثری مشتریان، فروش سرویس‌های ویژه و محصولات متنوع از جمله فیبر نوری به منازل (FTTH) در دستور کار مخابرات منطقه و شهرستان‌ها قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به زودی سرویس‌های پرسرعت را به مشتریان و متقاضیان در نقاط مختلف سطح استان و شهرستان‌های تابعه واگذار نماییم.

وی افزود: در راستای پروژه نجما و اتصال منازل و کسب و کارها به شبکه فیبر نوری تاکنون در اکثر نقاط مختلف استان و شهرستان های تابعه با ایجاد امکانات لازم مشتریان در حال استفاده از سرویس های باند پهن مخابرات در بستر این تکنولوژی هستند و ایجاد امکانات برای واگذاری این سرویس در سایر شهرهای استان نیز در دست اقدام است.