رونمایی از سامانه بازرسی شرکت مخابرات

قاب خبر: سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران با شماره ۲۰۱۹۵ رونمایی شد .

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایات مشتریان در اسرع وقت ، راه اندازی سامانه ۲۰۱۹۵ را موجب افزایش رضایت مندی مردم دانست .

مجید سلطانی پاسخگویی راحت تر ، رضایت مضاعف مشتریان وصرفه جویی در هزینه ها را از مزایای راه اندازی سامانه بررسی به شکایات بازرسی شرکت مخابرات ایران دانست و افزود : افزایش چابکی سازمان در راه اندازی سامانه ها باید مدنظر باشد وسرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات از اهداف مهم راه اندازی این سامانه می باشد .

لازم بذکر است مشتریان شرکت مخابرات می توانند در صورت تماس از طریق تلفن ثابت  شماره ۲۰۱۹۵ و در صورتیکه با تلفن همراه تماس می گیرند ابتدا  کد استان را وارد و سپس  شماره ۲۰۱۹۵ را گرفته و  به مرکز بازرسی مخابرات استان مربوطه متصل وشکایات خود را مطرح واز همان طریق پیگیر شوند .