حضور رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفهای در میز خدمت لرستان
به گزارش قاب خبر: حسین تاجمیر ریاحی که بهمنظور بازدید از نحوه عملکرد هیأت موضوع ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیاتهای مستقیم مستقر در این ادارهکل به این استان سفر کرده بود، ضمن بررسی علل و عوامل تأخیر در رسیدگی به پروندهها، با حضور در میز خدمت و رسیدگی مستقیم درخواستهای مودیان مالیاتی اظهار داشت: براساس تأکیدات وزیر امور اقتصادی و دارایی لازم است، شکایات مودیان مالیاتی مطروحه در هیأت های موضوع ماده ۲۵۱ مکرر با سرعت و دقت لازم رسیدگی و براساس عدالت و با رعایت قوانین مربوطه تصمیم لازم اتخاذ گردد.
این میز روز دوشنبه مورخ بیست و یکم خردادماه ۱۴۰۳ در جهت نظارت بر عملکرد هیأتهای موضوع ماده ۲۵۱ مکرر ق.م.م مستقر در استان با هدف سرعت، دقت و شفافیت در رسیدگی به شکایات در راستای بهبود فرآیند دادرسی برگزار شد.
گفتنی است شکوائیههای دریافتی از مرکز براساس دوره و عملکرد از سال ۱۳۹۷ تا بیستم خرداد ۱۴۰۳ تعداد ۸ هزار و ۷۱۸ پرونده است که تعداد پروندههای ارسالی به مرکز جهت اظهارنظر ۷ هزار و ۴۳۷ پرونده میباشد.
از این تعداد تعداد ۵۷۹ شکوائیه رفع تعرض مالیات، تعداد ۱ هزار و ۶۷۰ پرونده تعدیل مالیات و تعداد ۱ هزار و ۳۲۱ پرونده با رأی رد شکایت تعیین تکلیف شدهاند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰