رفع قطعی برق رومشکان

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: گرما ، وزش باد، بارش باران و رعد و برق مانع خدمات رسانی مستمر و شبانه روزی شرکت توزیع برق به مشترکین نخواهد بود.

به گزارش قاب خبر: مهران امیری بیان کرد:با افزایش گرما بار فیدر چغابل از پست رومشکان به ۲۰ آمپر رسیده که طی چند روز گذشته باعث قطعی های کوتاه مدتی شده بود.

وی ادامه داد: به منظور  تعادل بار فیدر؛ مقداری از بار چغابل به فیدر همجوار منتقل تا مشکل فیدر  مذکور مرتفع شود.

معاونت بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد: وزش باد و رعد و برق پراکنده در شهرستان های پلدختر، رومشکان، کوهدشت بخصوص درب گنبد و الشتر  وجود داشت که در شهرستان پلدختر باعث سقوط ۴ اصله پایه چوبی و یک پایه بتنی و در درب گنبد باعث قطعی موردی برق شده که تمام مشکلات در کمترین زمان ممکن رفع شده و در حال حاضر تمام مشترکین سطح استان برقدار هستند. 

حسینی مهر عنوان کرد: با توجه به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی پرسنل شرکت توزیع برق جهت خدمات رسانی به عزاداران حسینی در حالت آماده باش قرار دارند. 

معاونت بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق لرستان  یادآور شد: هوشیاری نیروهای شرکت توزیع برق استان و حضور به موقع جهت رفع مشکلات باعث پایداری شبکه  و برق پایدار شده که مردم در این ایام گرم با کمترین مشکل در حوزه برق مواجه شوند.