شاعر بروجردی درگذشت

استاد فرهیخته "احمد حجتی " درگذشت.

به گزارش قاب خبر: زنده یاد احمدحجتی بروجردی فرهیخته آگاه به زمان شاعری توانمند از خانواده ای با تقوا و متعهد ومردمی و شاعری بنام در ایران وهم زبان و همراه مردم بروجرد باصداقت چه در محافل هنری وچه در تدریس و آموزش دانش آموزان دبیری برجسته و استادی بی نظیر بود .

استاد شاعراحمدحجتی تا لحظات آخر عمر پر برکتش ایستاد و‌همراه مردم و درکنار خانواده ها و رهگذارن بود و به حرفهای اقشار مختلف مردم گوش می دادو درددل و مسائل و مشکلات را در اشعارش به گوش فلک میرساند تا شاید راه گشای دردی از درمندان شود .

فریادش در کوچه و بازار و در تریبونهای در سیما و رادیوها و رسانه های مجازی و مطبوعات داخلی و‌خارجی‌ درد مردم از زندگی و زندگانی بود ‌که چه زود می گذرد و چه باید کنیم تا اثر مثبت بجا بگذاریم‌.

زنده یاد احمد حجتی خوب شنیدن و خوب بیان کردن و خوب حرف زدن را در برخورد با افراد جامعه رعایت می کرد و در سلام کردن پیشتاز وبرای اقشار مختلف مردم مورد احترام بود .همواره همسرش در کنارش قدم برمیداشت و همراه او بود .

زنده یاد استاد احمد حجتی در سن ۸۵ سالگی در تهران در اثر سکته قلبی درگذشت از وی یک دختر و یک پسر و چندین کتاب و هزاران اشعار به یادگار مانده است.

درگذشت استاد احمد حجتی شاعر بنام و دبیر بازنشسته دبیرستانهای بروجرد را به جامعه فرهنگی و هنری و ادبی ایران و خانواده فرهیخته حجتی و همسر و فرزندانش و بازماندگان تسلیت عرض می نمائیم و از خداوند متعال طلب صبر و شکیبایی برای همه و مغفرت الهی برای استاد احمد حجتی خواستاریم.

محمد رضا شماعی خبرنگار آزاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.روزنامه نگار بروجرد