ثبت ۷۱ هزار حادثه در حوزه آبفا لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون  ۷۱ هزار و ۴۵۴ فقره حادثه ثبت شده است که ۶۲ هزار و ۷۰۳ فقره در حوزه آب و ۷ هزار و ۲۱۷ در حوزه فاضلاب بوده است.

به گزارش قاب خبر: یاسر اکبریان تصریح کرد: مرکز ارائه خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب لرستان با شماره تماس ۱۲۲ به‌صورت شبانه‌روزی، پاسخگوی شهروندان در شهرها و روستاها است.

وی ادامه داد: مشترکین می‌توانند با اتصال به سامانه و انتخاب بخش موردنظر هرگونه موارد را شامل مشکلات شبکه مطرح کنند.

اکبریان گفت: شهروندان مواردی مانند قطع و افت فشار آب، گرفتگی کنتور و شبکه، شکستگی و نشت شبکه توزیع، گرفتگی یا نشت شبکه فاضلاب، اعلام نارضایتی از کیفیت آب منزل، تمام درخواست‌های خدمات مشترکین، خرید انشعابات آب و فاضلاب، انتقاد یا شکایت از نحوه خدمات شرکت یا برخورد کارکنان، درخواست آب تانکری، فقدان دریچه منهول را از طریق شماره ۱۲۲ اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اظهار کرد: همچنین شهروندان وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر می‌توانند با تماس با سامانه ۱۲۲، به‌صورت محرمانه انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب را گزارش کنند.