برگزاری جشن هفته وحدت در کوهدشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت از برگزاری جشن هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قاب خبر، عزت جعفری اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت رسول مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) هنرمندان انجمن خوشنویسان ایران شعبه کوهدشت با حضور در پارک باغ پرندگان اقدام به خوشنویسی نام مبارک رسول اکرم(ص) کردند.

وی هدف از کتابت نام محمد (ص) را تولید آثار فاخر و ارزشمند و ترویج فرهنگ معارف اسلامی و نشان دادن عشق و ارادت مردم به آن پیامبر عظیم الشان بیان کرد و گفت: کتابت نام مبارک پیامبر(ص) با استقبال خوب نوجوانان و عاشقان پیامبر مهربانی ها حاضر در مراسم قرار گرفت.

جعفری ادامه داد: همچنین جشنی با حضور امام جمعه و جمع کثیری از مردم در پارک باغ پرندگان برگزار شد و در این مراسم حسین آزادبخت از شاعران آئینی کوهدشت در وصف پیامبر مهربانی ها به شعرخوانی پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت انتقال مفاهیم والای اسلامی و دینی را با استفاده از زبان شعر و هنر به جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف این برنامه بیان کرد و افزود: در این برنامه از شاعران حاضر در مراسم قدردانی به عمل آمد .

وی از دیگر برنامه ‎ها به برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم در عصر روز جمعه سی ام شهریورماه در محل مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) با حضور امام جمعه کوهدشت اشاره کرد و گفت: در پایان این مراسم از تعدادی برندگان مسابقه قرآنی تجلیل بعمل آمد.

جعفری غبار روبی مزار شهدای گمنام و برگزاری ایستگاه نقاشی را از دیگر برنامه‎های این عید در کوهدشت عنوان کرد.