درخشش شرکت گاز لرستان در سومین جشنواره شهید سلیمانی

شرکت گاز لرستان در سومین جشنواره شهید سلیمانی ویژه کارکنان و خانواده های شرکت ملی گاز ایران موفق به کسب رتبه دوم در بخش شعر و دلنوشته شد.

به گزارش قاب خبر: در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره شهید قاسم سلیمانی شرکت ملی گاز ایران، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تشریح برخی از ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت:شهید سلیمانی از دست پرورده های مکتب امام خمینی و شخصیت برجسته ای بود که امروز خود صاحب مکتب و الگو در جهان است.

مجید چگنی، افزود: به طوری که سیره عملی شهید سلیمانی مملو از نکات اخلاقی است که تأکید و توجه بر خداباوری، از برجسته‌ترین آموزه‌های این مکتب است؛ لذا مقدم بر اهداف خاص جشنواره که اعلام شده، انسجام‌بخشی به اهداف و راهبردهای جشنواره در پرتو آموزه‌های اخلاقی و مدیریتی شهید سلیمانی نیز، باید مدنظر قرار گیرد.

چگنی ضمن تشکر از کارکنان و خانواده های کارکنان صنعت گاز عنوان کرد: سربلندی صنعت گاز مرهون باور قلبی کارکنان به آموزه های مکتب شهید سلیمانی است و یکی از اهداف اصلی این همایش آشنایی همکاران و خانواده ها با این مکتب تربیتی میباشد.

وی ادامه داد: بدون شک کار همکاران تلاشگر شرکت گاز در خدمات رسانی به مردم، اقدام بموقع در شرایط بحران و اضطرار، مایوس کردن دشمنان انقلاب و مردم که هدفی جز نارضایتی ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ندارند مصداق بارز کار جهادی و انقلابی است و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: امیدواریم طوری برنامه ریزی و هدف گذاری می کنیم که شرکت گاط لرستان در جشنواره چهارم جز شرکت های برتر از حیث ارائه تعداد آثار و و همین طور معرفی آثار برتر باشد.

کرم گودرزی در پایان ضمن ادای احترام به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:شکوفا شدن استعدادهای موجود در صنعت گاز و شناسایی و ارتقای نخبگان صنعت گاز از اهداف مهم جشنواره است که با برنامه ریزی، اطلاع رسانی و اقدام بموقع این هدف محقق خواهد شد.

بنا بر این گزارش، سومین جشنواره شهید حاج قاسم سلیمانی شامل ۱۲ بخش؛ مقالات غیرفنی، شعر، مقالات فنی، کلیپ، خوشنویسی، عکاسی، پوستر، نقاشی کودکان، نقاشی بزرگسالان، اینفوگرافی، دل‌نوشته و سرود برگزار شد که در بخش دل شعر و نوشته، دل نوشته ” مردی با یک عمر جهاد ” به قلم کرم گودرزی ، مدیر عامل شرکت گاز لرستان عنوان رتبه دوم را بدست آورد.