رونمایی از پوستر نخستین جشنواره «مثلگرافی» در ازنا

پوستر نخستین جشنواره «مثلگرافی» در ازنا رونمایی شد.

به گزارش قاب خبر:  فاتحی فرماندار ازنا، گفت: یکی از مشکلات حال حاضر کشور، بحث جوانی جمعیت بوده و در این راستا، نقش هنرمندان و برنامه‌های فرهنگی هنری برای رفع این ناهنجاری اجتماعی، بسیار پررنگ است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا در این مراسم، ضمن تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی برای برگزاری این برنامه گفت: این جشنواره‌ و نام آن، کاملاً ابداعی بوده و در راستای حفظ فرهنگ بومی و تلفیق آن با هنر تجسمی و با موضوع خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان ازنا برگزار خواهد شد.

میثم محتشم تصریح کرد: این برنامه روز هجدهم شهریور، با حمایت قرارگاه فرهنگی شهید آوینی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای تجسمی ازنا، اداره ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان و مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده صدای زندگی و با حضور هنرمندان تجسمی استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته، آثار برگزیده این جشنواره، پس از برگزاری نمایشگاه، با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری ازنا، برای اثرگذاری بیش از پیش اجتماعی، توسط هنرمندان، در قالب نقاشی دیواری در نقاط مختلفی از شهر طراحی خواهند شد.