لزوم آسیب‌شناسی شاخص‌های اختصاصی و عمومی عملکرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ و هنر و مواجه کمتر با آسیب‌های فرهنگی، تاکید کرد: آسیب‌شناسی شاخص‌های اختصاصی و عمومی این اداره کل باید به صورت مستمر در دستور کار باشد.

به گزارش قاب خبر: اعظم روانشاد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در همه شاخص‌های فرهنگی، هنری مناسبت‌های تقویمی و برنامه‌های مشارکتی و تعاملی فعالیت‌های مختلفی را در طول سال دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه آسیب‌شناسی شاخص‌های اختصاصی و عمومی باید به صورت مستمر در دستور کار باشد افزود: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و هنر و مواجه کمتر با آسیب‌های فرهنگی، لازم است اقدامات اثرگذار فرهنگی بیشتر انجام شود.

وی احیای مجتمع فرهنگی هنری و برگزاری برنامه‌های مختلف انجمن‌های فرهنگی و هنری را یکی از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد و افزود: برونسپاری و واگذاری کارها به انجمن‌ها و ایفای نقش تنظیم‌گری و نظارت یکی از مواردی بوده که مورد تاکید شورای سیاست‌گذاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بوده است.

روانشاد به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای افزایش سطح آگاهی‌ها در جامعه اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان اداری اداره کل، انجمن‌های فرهنگی و هنری استان، در دستور کار بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با همت همکاران در همه حوزه‌ها و با توجه به اجرای طرح قرارگاه شهید آوینی در استان خوشبختانه شاهد اجرای برنامه‌های مختلف در همه رشته‌های فرهنگی هنری در استان هستیم.