رای مردم ایران به رئیس جمهور شهید در دنیا می‌درخشد

فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان گفت: مردم ایران که به رئیس جمهور شهید رای دادند خوشحال باشند که نتیجه انتخاب آنان در دنیا می‌درخشد، در انتخابات پیش رو حواسمان باشد رئیس‌جمهوری همچون آیت‌ اله رئیسی انتخاب کنیم.

سردار نعمت‌اله باقری عصر امروز در همایش بزرگ سالروز آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت شهدای خدمت که در مصلی امام‌خمینی(ره) بروجرد برگزار شد افزود: مردم ایران که به رئیس جمهور شهید رای دادند خوشحال باشند که نتیجه انتخاب آنان در دنیا می‌درخشد.

وی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو باید حواسمان به تحرکات دشمنان باشد، مردم بصیر ایران هوشیار باشند و در کنار ولایت کسی را انتخاب کنیم که پای کار مردم و ولایت باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه شهدا بر عهد و پیمان ماندند و به شهادت رسیدند، گفت: رئیس جمهور و همراهان شهیدش نیز بر عهد خودشان برای خدمت به مردم ماندند و به شهادت رسیدند، مردم نیز محکم و استوار پای دستاوردهای شهدا ایستاده و هستند.

وی ادامه داد: ساختار قوی نظام در دوران ۴۵ ساله انقلاب حوادث سختی داشته است، گروه‌های تجزیه طلب، جنگ هشت ساله، شهادت شهیدان بزرگان و بزرگان نظام و ترور شهدای هسته‌ای و شهادت شهید سلیمانی، همه این‌ها در شرایط سختی بود ولی ساختار ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه قوی بود که از حوادث سخت عبور کردیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رهبری امامین انقلاب، همیشه انقلاب را از گردنه‌های سخت عبود داده و بصیرت مردم باعث شده که در حوادث بزرگ خللی در انقلاب رخ ندهد، مردم همواره در کنار امامین انقلاب هستند و تحریم‌ها و فتنه‌ها با بصیرت مردم برچیده شده است.

باقری با اشاره به اینکه حضور مردم در تشیع شهدا خط بطلان بر توطئه‌های معاندان است، افزود: شهادت رئیس جمهور موجب وحدت و انسجام ملت شده است، قانون جمهوری اسلامی ایران مترقی است، وقتی امام به ملکوت اعلی پیوست در کمترین زمان جانشین او تعیین شد و امروز مقام معظم رهبری علمدار جهان اسلام است.

وی گفت: ولایت‌مداری رئیس جمهور فقید زبانزد بوده است، انقلابی‌گری یعنی حرف رهبری را عمل کردن است، دستاورد بزرگ رئیس جمهور شهید تنظیم برنامه‌های کاری بر اساس فرامین رهبری بود.

وی بیان کرد: رییس جمهور شهید اعتقاد داشت باید خودمان را برای رهبری هزینه کنیم زیرا سرآمد ویژگی یک مدیر انقلابی ولایتمداری است، رئیس جمهور توجه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت داشت، اگر بخواهیم انقلاب دوام داشته باشد باید از ایثار و شهادت بهره ببریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رییس جمهور شهید فرمان رهبری در خدمت به مردم سرلوحه کارش بود و در همین راه به شهادت رسید.

باقری با اشاره به سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر افزود: آزاد سازی خرمشهر مقدمه و بخش کوچکی از عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس بود، جنگ تحمیلی که بر علیه ایران تحمیل شد برای به دست آوردن منافع ملت ایران بود، ولی مردم ایران در خرمشهر و کرمانشاه و ایلام و دیگر نقاط کشور، ارتش تا دندان مسلح صدام را ناکام گذاشتند.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی در تاریخ انقلاب یک حادثه بزرگ بود، ۲۲۰ هزار شهید تقدیم شد اما عزت و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران حفظ شد، اگر امروز بعد از ۴۵ سال محکم و استوار مسیر را طی می کنیم، به برکت خون شهیدان در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: شهید بروجردی از فرماندهان بزرگی بود که اگر او نبود کردستان از دست دشمنان آزاد نمی‌شد؛ امثال شهید بروجردی فرماندهان بزرگی بودند که جنگ را مدیریت و به پیروزی رساندند، آزادی خرمشهر حاصل خون شهدای عزیز و صبر پدران و مادران آنان بود.

باقری افزود: دشمنان به دنبال بدبینی نسل جوان نسبت به دوران دفاع مقدس هستند، باید نسل جوان به واقعیات دفاع مقدس نزدیک شوند و روحیه ایثار و شهادت همواره زنده بماند.