حضور گسترده و مفهومی مردم در تشییع شهدا

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: حضور گسترده مردم در تشییع شهدا دارای مفهوم بزرگ و معناداری است و هر موقع دشمن قصد تعرض به این سرمایه ملی را داشته، جوانان در مقابل آن‌ ایستاده‌اند.

سردار علی مویدی در آئین تشییع پیکر شهید مجتبی نعمت پور ، تصریح کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار لرستان در این آئین تشییع، برای دشمنان قابل معنا و مفهوم است.

وی با بیان اینکه در مواقع حساس و ضروری مردمان لر در برابر دشمنان می‌ایستند اظهار داشت: امنیت اساسی‌ترین مولفه برای توسعه و پیشرفت یک منطقه است.
رییس پلیس پیشگیری فراجا افزود: دشمن به خوبی درک کرده است که اگر این مولفه اساسی که سرمایه اصلی نظام و جمهوری اسلامی است را مخدوش کند، در حقیقت سایر حوزه‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
سردار مویدی ادامه داد: امروز امنیت در ایران اسلامی یک امنیت پایدار و استوار و مردمی است، نیروهای مسلح و فراجا نقش اساسی در تامین این امنیت دارند.
وی گفت: فراجا امروز در یک جنگ ترکیبی در مقابل هنجارشکنان تمام قد ایستاده است، با لطف خداوند و همت مردم و فداکاری سربازان نظام از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه نقش فرزندان لرستان در تامین امنیت یک نقش اساسی است و در ادوار گذشته به اثبات رسیده است افزود: هر موقع دشمن قصد تعرض به این سرمایه ملی را داشته، جوانان لرستان در مقابل آن‌ ایستاده‌اند.
سردار مویدی گفت: این جنگ ترکیبی که دشمنان سرداران و فرزندان ما را در سفارتخانه‌ها مورد هجمه قرار می‌دهد و یا حافظان امنیت را در مرزها مورد هجمه قرار می‌دهند یک توطئه پیچیده است.
وی با تاکید بر اینکه برای ما سخت است که این شهدا را از دست بدهیم، افزود: اما تا این شهدا را تقدیم نکنیم، از این گردنه عبور نخواهیم کرد.
سردار مویدی عنوان کرد: دشمن با تمام قوا در این عرصه حضور پیدا کرده، با توکل بر خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه این عرصه نیز به پایان خواهد رسید.
وی تاکید کرد: ما متعهد شدیم و قول خواهیم داد تا آخرین نفس از خون شهدا و امنیت و آرامش ملت ایران و اقتدار اسلام و نظام دفاع خواهیم کرد و این حملات تروریستی که گاها در کشور رخ می‌دهد همچون کف روی آب است و با تلاش سربازان نظام جمهوری اسلامی این مرحله نیز به پایان خواهد رسید.
سردار مویدی افزود: دشمن بدنبال مایوس کردن مردم از طریق مسیرهای تبلیغاتی و رسانه‌ای با تمرکز بر مشکلات اقتصاد است، اما مردم ایران با تقدیم فرزندان خود، توطئه دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.