سامانه امداد هوشمند، تحولی عظیم در ارائه خدمات به مددجویان لرستان
به گزارش اختصاصی قاب خبر : جلال شیخ پور اظهار کرد: این طرح جهت ارائه خدمات بهتر، مطلوب تر و آسانتر به نیازمندان و محرومین است.
وی ادامه داد: مددجویان تحت حمایت و متقاضیان می توانند بدون مراجعه حضوری به واحدهای اداری کمیته امداد امام (ره) درخواست های خود برای دریافت خدمات از امداد را از طریق درگاههای الکترونیکی نظیر،موبایل، رایانه شخصی، دفاتر پیشخوان دولت، کافی نت ها و مراکز نیکوکاری به امداد ارایه نموده و کد رهگیری دریافت دارند
شیخ پور ادامه داد: دومین هدف از اجرای طرح امداد هوشمند استفاده بهینه از منابع مالی و منابع درآمدی به نحوه شایسته و مطلوبتر به نیازمندان جامعه است.
مدیرکل امداد لرستان با بیان اینکه مهمترین نکته که حائز اهمیت است و در آیات و روایات و لسان ائمه اطهار(ع) هم بسیار تاکید شده است حفظ کرامت و عزت نفس انسانی افراد است، افزود: نیازمندان و مددجویان عزیز که نیازمند دریافت خدمتی از امداد هستند نبایستی که فقط بصورت حضوری مراجعه داشته باشند، آنها می توانند در منازل و یا محل سکونت خود از طریق سامانه امداد هوشمند نیازشان را اعلام کنند.
وی اظهار کرد: سامانه امداد هوشمند با اتصال برخط به بانک های اطلاعاتی سایر سازمانهای کشور نظیر ثبت احوال، ثبت اسناد، پست، مخابرات، آموزش و پرورش، وزارت رفاه، تامین اجتماعی، سازمانهای بیمه ای و بازنشستگی و سایر سازمانها که خدمات اجتماعی ارایه می نمایند، از صحت داده های بالاتری نسبت به گذشته برخوردار است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰