تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شرکت گاز لرستان

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) و گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، در جلسه اي با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان از فرزندان معزز شهدا شاغل در شرکت گاز استان تجليل بعمل آمد.

به گزارش قاب خبر: مدیر عامل شرکت گاز استان در دیدار با فرزندان معزز شهدا با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام در راه حفظ و حراست از میهن اسلامی، گفت: وظیفه همه ما ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های معزز ایشان به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس است.

کرم گودرزی با ابراز خرسندی از حضور فرزندان شهدا در شرکت گاز و خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: فرزندان شاهد شاغل در شرکت جز نیروهای سرآمد و مخلص این سازمان بوده و عمدتاٌ به عنوان الگوی کار جهادی ، تکریم ارباب رجوع و حفظ بیت المال می باشند.

وی افزود: خدمات گاز رسانی یکی از خدمتهای ارزشمند و تاثیر گذار در اقتصاد، حفظ محیط زیست و رفاه مردم است که با اهمیت و تلاش شبانه روزی همکاران انجام می شود بطوریکه در سال ۱۴۰۲ به یک شهر، ۱۵۸ روستا و ۴۲۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی گاز رسانی انجام شده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان بیان کرد: شرکت گاز استان همچنان که در انجام ماموریت سازمانی جز شرکت های برتر بوده در مقوله ی فرهنگ و توجه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت هم شاخص می باشد و عملکرد این دستگاه خدمات رسان ارزشمند و قابل ستایش می باشد.