گسترش روند توسعه زیرساخت های مخابراتی در لرستان

مدیرمخابرات منطقه لرستان گفت: روند توسعه زیرساخت های مخابراتی با استفاده از ظرفیت های استان رو به گسترش است. 

به گزارش قاب خبر:  نبی الله شمسی فر، در جلسه بررسی عملکرد استان لرستان با اشاره به اینکه این استان ، یکی از هاب های استراتژیک در خدمات پاسخگویی، خدمات داده و تلفن ثابت است، اظهارداشت: روند توسعه زیرساخت های مخابراتی با استفاده از ظرفیت های استان رو به گسترش است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان  با اشاره به کسب رتبه های برتر در ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات ایران طی سالهای اخیر گفت: استان لرستان در شاخص های  بررسی شده، جزء رتبه های برتر است و با همدلی و همراهی همه حوزه ها و استفاده از تمامی ظرفیت ها و منابع استان امکان سود دهی در سالهای آتی را خواهد داشت .

شمسی فر با اشاره به اهمیت حضور مدیران ستادی در استان ها و برگزاری نشست شورای مدیران گفت:  با حضور مدیران ارشد،   بسیاری از مشکلات موجود در سیستم شناسایی شده و با همکاری های میان بخشی و بدون تاخیر، مشکلات مناطق مخابراتی با هدایت حوزه ستادی بر طرف می شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: استان لرستان به واسطه وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد و با حمایت شرکت مخابرات ایران تبدیل به یکی از هابهای مهم و استراتژیک کشور در بخش مراکز خدمات پاسخگویی ۲۰۲۰ ، در حوزه اینترنت خانگی و  خدمات داده تلفن ثابت شده است .

مدیر مخابرات منطقه لرستان به روند توسعه زیرساخت های شبکه مخابراتی این استان پرداخت و اظهار داشت: با برنامه ای که در زمینه توسعه فیبرنوری این استان انجام شده و یا در حال اجرا است می توانیم در ارائه سرویس بر بستر فیبرنوری به کسب و کارها و منازل  سهم به سزایی داشته باشیم.