تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی

قاب خبر: پنجمین رویداد گراف دی (گردهمایی روابطو عمومی های اکوسیستم فناوری و اقتصادی ) که  با محوریت «مدیریت وجهه سازمان» 17 مهر ماه برگزار می شود، مدیران عامل شرکت های حوزه فناوری و اقتصادی که بیشترین تاثیر گذاری را در مدیریت وجهه سازمانی در همکاری با روابط عمومی خود را داشته اند، برگزیده می شوند .

به گزارش قاب خبر: از جمله شاخص های مددنظر در این رویداد شهرت سازمانی، داشتن برنامه برندینگ داخلی(Enternal Branding)و میزان اثربخشی روابط عمومی در توسعه بازار  و ذی‌نفعان است . همچنین معیار اصلی ارزیابی مدیران عامل، کیفیت عملکردی در تحقق اهداف سازمان در جهت مدیریت وجه سازمانی خواهد بود.

رییس شورای سیاستگذاری پنجمین رویداد گراف دی ، در زمینه ضرورت انتخاب محوروجهه سازمانی برای این دوره از رویدادگراف دی گفت : بررسی های صورت گرفته درسطح روابط عمومی ها ، انجمن ها و نهادهایی که طی سالهای اخیر  همایش ها و آموزش های مرتبط با روابط عمومی را برگزار کردند نشان داد که در این حوزه بسیار مهم تا به حال همایشی توسط روابط عمومی‌ها برگزار نشده و برای نخستین بار در این رویداد موضوع “وجهه سازمانی”   به بحث و بررسی گذاشت می شود .