لزوم تبین سازی استفاده از تلفن ثابت
به گزارش قاب خبر: نبی الله شمسی فر بیان کرد: در این راستا نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت مردم هستیم که این مهم با کمک روابط عمومی های سازمانها و ارگان های مختلف امکان پذیر است.
وی ادامه داد: طی ۱۵ سال گذشته تعرفه خدمات مخابراتی هیچ گونه افزایشی نداشته بلکه در ۲ مقطع با روند کاهشی همراه بوده است بنابراین اصلاح تعرفه ها در مخابرات ضروری است در غیر اینصورت با مشکل تامین نقدینگی مواجه خواهیم شد و سرعت توسعه طرح های ارتباطی کند می شود.
علی پناهی، مسئول اداره روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان نیز به کسب رتبه برتر روابط عمومی منطقه در ارزیابی شاخصها در فصل تابستان اشاره و تصریح کرد: کسب این موفقیت در گرو همدلی و همکاری کارکنان این اداره در یک فضای صمیمی و دوستانه است که از زحمات آنها تقدیر و سپاس گذاری میکنم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰